תחרות קקטוס הזהב של איגוד חברות הפרסום בשיתוף "גלובס" נמשכת, ולפני שעה קלה הוקראו התוצאות בקטגוריות שילוט חוצות ומדיה אחרת.
בשילוט חוצות חולקה רק מדליית זהב אחת, והיא הוענקה למשרד הפרסום גיתם BBDO עבור קמפיין "כריש" למותג המסטיקים הובה בובה. עוד חולקו 3 מדליות כסף, גם הן למשרד הפרסום גיתם. ב-4 מדליות ארד התחלקו מקאן-אריקסון (שתי מדליות), שלמור-אבנון-עמיחי ויהושע TBWA.
בקטגורית מדיה אחרת חולקו בסך-הכול 13 מדליות. 2 מדליות זהב ניתנו למקאן-אריקסון עבור קמפיינים של JDATE, ושתי מדליות זהב נוספות ניתנו לשלמור עבור קמפיין חברתי וקמפיין לטמבור.
בנוסף חולקו בקטגוריה 3 מדליות כסף (מתוכן שתיים לשלמור) ו-6 מדליות ארד.
מוקדם יותר חולקו המדליות של קקטוס הזהב בקטגוריית האינטרנט והרדיו. בקטגוריית האינטרנט זכה מקאן-אריקסון בשתי מדליות זהב עבור הקמפיינים לסליו וגולדסטאר. פובליסיס קיבל מדליית זהב עבור קמפיין התמונה המתויגת ביותר בעולם - אורנג'.
בנוסף, חולקו מדליות כסף עבור קמפיינים לבורגראנץ', לוריאל וקמפיין עצמי של אדלר-חומסקי. בקטגוריה זו חולקו גם 4 מדליות ארד.
בקטגוריית הרדיו חולקו 6 מדליות בלבד: מדליית כסף אחת למקאן ולבאומן-בר-ריבנאי, 3 מדליות ארד לבאומן ומדליית ארד אחת לאדלר-חומסקי.
תחרות הפרסום הישראלית קקטוס הזהב נערכת היום (ד') בתל-אביב. "גלובס" יעביר בשידור חי את מהלך הנאומים השונים - וכמובן את ההכרזה על הזוכים.
טקס הקקטוס של איגוד חברות הפרסום נערך בשיתוף "גלובס". בין הדוברים המרכזיים ניתן למנות את מודי כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר", ושר התקשורת משה כחלון.
בהמשך היום יוענקו פרסי קקטוס הזהב בקטגוריות נוספות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.