חברת רמי לוי פרסמה היום (ד') את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון הראשון של שנת 2011. החברה מציגה מכירות בהיקף 475.6 מיליון שקל, עלייה של 29.3% לעומת מכירות של 367.9 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה.
עיקר העלייה במכירות נובעת מפתיחתם של 4 סניפים חדשים ברשת - בפרדס-חנה, בגוש עציון, בעפולה וסניף מהדרין גבעת-שאול בירושלים - שנפתחו במהלך שנת 2010.
הרשת מציגה שטחי מכירה (ללא מחסנים) בהיקף 27,187 מ"ר הרבעון, לעומת 20,761 מ"ר ברבעון הראשון של שנת 2010. המכירות למ"ר ברבעון החולף הסתכמו בכ-17.5 אלף שקל, לעומת 17.72 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.
רשת רמי לוי מדווחת על רווח גולמי של 115.9 מיליון שקל, עלייה של 37.3% לעומת 84.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2010. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-23.1 מיליון שקל לעומת 18.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של 22.8%.
ב-22 במארס החליטה החברה על חלוקת דיבידנד בהיקף 35 מיליון שקל, אשר שולם ב-17 לאפריל.
כמו כן, החהאנ מדווחת על הון עצמי בהיקף 182.4 מיליון שקל, לעומת 166.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. היקף נכסיה במאזן נכון לסוף הרבעון היה 683 מיליון שקל, בהשוואה ל-572.1 מיליון שקל ברבעון הראשון בשנה שעברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.