לאחר שתי הנפקות מוצלחות בבורסה של ניו-יורק, הערכות שווי של מעל למיליארד דולר ונוכחות בינלאומית נרחבת - סודה סטרים חוזרת אל השוק המקומי בניסיון לכבוש גם אותו, ופותחת במהלך מיתוג מחדש תחת אג'נדה ירוקה. החברה משקיעה במהלך 2 מיליון שקל.
מערכת סודה סטרים מציעה פתרון ביתי להכנת שתייה מוגזת בבקבוקים ופחיות ולצרכני מים מוגזים. בחברה טוענים כי שימוש בבקבוק אחד רב-פעמי שווה ל-2,000 בקבוקים או פחיות, כמות הנצרכת במשפחה ממוצעת במשך 3 שנים.
המיתוג מחדש, באמצעות חברת תיצוג, נעשה תוך הדגשת הפן הסביבתי באמצעות בקבוקים רב-פעמיים וחומרים ידידותיים לסביבה, תוך שיתוף-פעולה עם עמותת "אדם טבע ודין", והפן הבריאותי - שימוש טעמים טבעיים ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.
כחלק מהמיתוג המחודש ישווקו מוצרי החברה במתחמים הירוקים ברשתות קמעונאיות כמו הום סנטר, אייס וטרקלין חשמל.
לדברי ורדה שוהם, מנכ"לית סודה סטרים ישראל, "מהלך המיתוג בישראל מתרחש בעיתוי נכון - האג'נדה הירוקה תופסת תאוצה בישראל וסודה סטרים נותנת מענה לצרכנים שחפצים לשמור על סביבה נקייה".
קבוצת סודה סטרים נסחרת בנאסד"ק, פועלת בשוק הבינלאומי ב-42 מדינות ברחבי העולם (בהן ארה"ב, גרמניה, שוודיה, שוויץ, דנמרק ואוסטרליה), בקרב כ-4 מיליון צרכנים, ומייצרת את מוצריה בשני מפעלים בישראל; מפעל לייצור ופיתוח מכשירים במישור אדומים ומפעל לפיתוח וייצור סירופים באשקלון. באחרונה ביצעה החברה הנפקה בבורסה של ניו-יורק בשווי של 370 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.