רבוע כחול משיקה מותג פרטי בגלידה, שיתחרה בגלידות שטראוס שבבעלות יוניליוור ובגלידות נסטלה של אסם. הרשת תשיק קו מוצרים רחב הכולל גלידות משפחתיות, מארזי שלגונים, חטיפי גלידה, טילונים וקרחונים.
לראשונה, השקת המותג הפרטי תלווה בקמפיין פרסומי, בהשקעה של מיליון שקל.
המותג הפרטי מיוצר על-ידי חברת ג'אלטו האיטלקית. מדובר במותג גלידות שהרשת החלה לשווק לפני כשנה תחת המותג "ג'אלטו", באריזות משפחתיות בלבד. כעת הוחלט להרחיב את קו המוצרים ולמתג אותם תחת המותג הפרטי מגה.
ברשת סבורים כי המותג הפרטי ינגוס נתחי שוק משמעותיים ברשת הן מגלידות שטראוס והן מגלידות נסטלה, כמו גם ממותגי פרימיום כדוגמת בן אנד ג'ריס.
לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול, "קו מוצרי הגלידה הוא הוכחה ניצחת לכך שהמותג הפרטי אינו משחק רק בגזרת המחירים, אלא עומד בסטנדרטים ואיכויות של מותגים בינלאומיים וישראלים".
לפי סטורנקסט, בחודשים ינואר-אפריל 2011 התכווץ שוק הגלידות ב-10%, והמכירות הסתכמו ב-149.4 מיליון שקל, לעומת מכירות של 166.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בתקופה זו עלה נתח השוק של גלידות נסטלה על חשבון גלידות שטראוס, שאיבדה נתח שוק וירדה במכירות לצרכן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.