אחרי שאתמול (ב') הודיעה אסם על העלאת מחירי מוצרי החברה בשיעורים של 4%-10%, היום (ג') הצטרפה לגל גם חברת יוניליוור כאשר הודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים בשיעורים של 5%-15%.
בכך הצטרפו אסם ויוניליוור לתנובה, שטראוס, טרה, דיפלומט וחוגלה-קימברלי, שהודיעו בשבועיים האחרונים על עליות מחיר.
יוניליוור הודיעה על העלאת מחיר המרגרינה והמרקים ב-15%, מיונז תלמה ומיונז היינס ב-10%-12%, הקצפות ב-10%, עליית מחיר החטיפים (כפלי, פרפר ועוד) ב-6% ושוקולד קליק ב-5%.
קמעונאים מבקרים בחריפות את גל עליות המחירים וטוענים כי בחלק גדול של המקרים, אין הצדקה לעליות המחיר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.