חברת ב.מ.וו חשפה רשמית את הדור השני של סדרה 1. המכונית החדשה גדולה יותר בכל הממדים מקודמתה: היא ארוכה יותר ב-8.5 סנטימטרים, רחבה יותר ב-1.7 ס"מ וניצבת על בסיס גלגלים שהאורך ל-2.69 '2 - 3 סנטימטרים יותר - לטובת מרחב הרגליים מאחור. השלדה שודרגה והוקשחה ותא הנוסעים עבר עדכון מקיף.
עיקר החידושים מסתתרים בתחום ההנעה. חובבי התיבות האוטומטיות יקבלו, לראשונה בפלח הזה, תיבה אוטומטית חדשה בת 8 מהירויות, שמשולבת עם מערכת עצור/סע אוטומטית ומצב "חיסכון" מיוחד, שמשנה את תכנות מערכת ניהול המנוע, פעולת המזגן וכו' לטובת חיסכון מיטבי ופליטה מזערית.
דגם ה-1.6 ליטר בנזין הבסיסי, למשל, מייצר 136 כ"ס ומסוגל להחזיר ממוצע של 19 ק"מ לליטר. דגם ה-1.6 ליטר דיזל הבסיסי, עם 115 כ"ס, מסוגל להחזיר ממוצע של 26 קילומטר לליטר ולפלוט פחות מ-100 גרם CO2.
כמובן, שיש למכונית מה להציע גם לחובבי הביצועים: החל מ-1.6 ליטר בנזין עם טורבו כפול בהספק 170 כ"ס, עבור דרך 2 ליטר דיזל בהספק 184 כ"ס וכלה בדגם ה-M הקרבי עם לא פחות מ-306 כ"ס וזינוק מאפס למאה קמ"ש בפחות מ-5 שניות. המכונית צפויה להגיע לארץ ככל הנראה ברבעון האחרון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.