במקביל להכנות המקצועיות לעונת 2010/11, החלה מכבי תל-אביב כדורסל לבנות את ההסכמים המסחריים לעונה הבאה. חברת "חלמיש קרמיקה" חתמה בימים אלה על הסכם חסות עם קבוצת הצהובים לעונת המשחקים הבאה בהיקף של כ-500 אלף שקל.
במסגרת ההסכם תפרסם החברה על גבי מסכי הלדים מסביב לפרקט בהיכל נוקיה ועל השילוט המתחלף שמעל תאי הצפייה, ותוכל לעשות שימוש בלוגו של הקבוצה בכל פרסומי החברה, בניירות המכתבים וביחסי ציבור.
"חלמיש קרמיקה" היא החברה החדשה הראשונה שמצטרפת למעגל נותני החסות של מכבי תל-אביב.
ההכנסות של מכבי תל-אביב מהסכמים מסחריים ונותני חסות, לא כולל תאי הצפייה, מוערכות בכ-20 מיליון שקל בעונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.