J.C. Penney Company (סימול: JCP) היא קמעונאית אמריקנית, המפעילה מעל 1,100 חנויות כל-בו בארה"ב ובפורטו ריקו. בחנויותיה היא מוכרת בין היתר פריטי לבוש והנעלה, אקססוריז, תכשיטים, מוצרי טיפוח, ריהוט ומוצרים לבית. בנוסף, החברה מציעה שירותים שונים, כמו עיצוב שיער, פיתוח תמונות, אופטיקה ועיצוב פנים. מוצרי החברה נמכרים גם דרך אתר האינטרנט שלה.
בכנס צריכה גלובלית שערכנו באחרונה, הביעה ההנהלה אופטימיות בנוגע למצבה, וציינה שכל 19 יוזמות הצמיחה שלה עלו על הציפיות ברבעון הראשון של 2011. בין היתר היא ציינה, שמרבית הצמצום המתוכנן ב-2011 בהוצאות "מכירה, הנהלה וכלליות", שעומד על 50 מיליון דולר, תבוא מהפחתה וייעול של הוצאות השיווק. בנוסף בוחנת ההנהלה דרכים להפחתת עלויות עובדים.
JCP מכינה עצמה לאפשרות של לחצים אינפלציוניים: החברה סיימה את רכישותיה ל-2011 כבר בינואר, ובכך הקדימה רבות ממתחרותיה. בנוסף, היא הפחיתה את המלאי ב-3%-4%, בהנחה שמחירים גבוהים יפגעו בביקוש, ומציינת שיש לה האפשרות להדביק ביקושים במידה שאלו יתגלו כגבוהים מהתחזית.
לבסוף, JCP תכניס לחנויותיה בסתיו הקרוב מערכות מתקדמות לקביעת מחירים, הנחות, וניהול מידות של פריטי לבוש והנעלה. גם אלו אמורות לשמור על שיעור הרווח הגולמי הגבוה ההיסטורי שלה, ולקזז לחצים אינפלציוניים אפשריים.
אנו ממליצים על מניית החברה "קנייה" במחיר יעד של 52 דולר - אפסייד של כ-60% על מחירה הנוכחי.
* נכתב על ידי מחלקת המחקר של סיטי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.