ערימות בגדי-הים בדוכנים בשוק בצלאל ממתינים לקונות עם שלל בגדי-ים מעונות קודמות. מגוון מותגים חולשים על דוכני השוק, ויש מציאות שוות (למי שיכולה לקנות בלי למדוד תוך נבירה בערימות), מ-10 שקל לכל חלק ומ-50 שקל לבגד-ים שלם (גם של גוטקס).
רשתות: מ-30 שקל לפריט
בענף בגדי-הים כבר הפנימו מזמן ששיטת ה-MIX & MATCH היא הנכונה ביותר, כאשר מאפשרת התאמה לכל אי-התאמה בין חלקי הגוף. כמעט בכל רשת אופנה מוצעים בגדי-ים כפריט בודד או כסט להתאמה.
* מנגו: המחיר לביקיני הוא 300 שקל, והמחיר לדגמים הניתנים לערבוב הוא 70 שקל לכל פריט (140 שקל סך-הכול).
* H&O ו-H&O: H&M השיקה לאחרונה קו בגדי-ים "מסטיק" ב-60-70 שקל לפריט בשיטת ההתאמה. מחירי ההשקה התחילו ב-30 שקל לפריט כמענה למחירי H&M המציעה ביקיני מ-30 שקל לכל חלק. בגד-ים שלם נמכר ב-H&M ב-90 שקל.
* גאפ: השיקה בישראל את קולקציית בגדי-הים. טווח המחירים לנשים 150-190 שקל.
* אפרודיטה: הרשת המשווקת את המותג הפרטי שלה לצד יצרנים מקומיים כמו לאה גוטליב, גלית לוי ובננה (200-800 שקל).
* גליק: המותג הפרטי של הרשת כולל שילובי "מולטי-צ'ויס" המאפשרים לערבב סטים שונים שלמעשה לא מגבילים שני חלקים ביחד (100 שקל לחלק תחתון, 200 שקל לחלק עליון).
ב"גליק" מספר מותגים בינלאומיים, בהם ZEKI - מותג אירופי הכולל דגמים קלאסיים עם שילובי סוורובסקי ושבבי עץ (מ-600 שקל), בגדי-ים בהשראת הריביירה הצרפתית של המותג BANANA MOON וקולקציות טרנדיות של המותג האוסטרלי Sun Seeker (מ-400 שקל).
מותגים ישראלים
בין מותגי בגדי-הים הישראלים בולטים גוטקס, טורקיז, פלפל, קוברה ואפרודיטה.
* גוטקס: מותג ותיק הזוכה להכרה ולפרגון בעולם. תחת המותג מוצגות כמה קולקציות, כמו זו שעיצבה מולי גראד, עם צבעים חזקים והדפסים מבדים שונים כמו משי (550-750 שקל במשביר).
הקולקציה האלגנטית של גדעון אוברזון פונה בהגדרתה לנשים מגיל 35, וכוללת אלמנטים עיצוביים כאבני סוורובסקי וחיתוכי לייזר (בגדי-ים: 450-550 שקל; בגדי חוף: 300-400 שקל).
* טורקיז: מציעה גזרות האמורות לארוז פיגורות בתצורות כאלה ואחרות. למשל חלק תחתון עם חגורה מתקפלת, תחתוני חצאית ועוד (בגדי-ים: 450-550 שקל, בגדי חוף: 350-400 שקל).
* נועה ירון: המעצבת מציעה הדפסים וגזרות א-סימטריות (590 שקל).
* קוברה: טווח המידות נע מ-36 עד 56. בין הדגמים הייחודיים למותג בגד-ים-שמלה (230-450 שקל).
מברזיל ועד אוסטרליה
שלל בגדי-הים המיובאים משתייכים ברובם לקטגוריות הפרימיום, חלקם מבטיחים עבודת-יד מבדים ומאלמנטים מיוחדים. כך למשל המעצבת הדנית חנה בלוך לבוטיק דה בראנץ', המציעה בגדי-ים מבד משי או מכותנה אורגנית בעבודת יד קפדנית (1,000-2,800 שקל), או המותג הניו-יורקי TIBI (1,680 שקל, בוטיק מיכל ומורן).
בבוטיק אמור ביקיני של רוברטו קוואלי נמכר ב-1,900 שקל וביקיני לבן עם הדפס כחול של פוצ'י ב-3,100.
* HOPE: מטשטשים את הבטן: בין בגדי-הים הברזילאיים הניחנים לרוב בגזרות זעירות, מציע HOPE גזרות מעניינות בהן בגד-ים שלם בגזרת קולר עם שתי שכבות בד וכיווצים לטשטוש אזור הבטן (280-670 שקל).
* D&G: ביקיני שחור של בית האופנה נמכר בפקטורי 54 (1,300 שקל). אוניל: מותג הגלישה מציע לבנות המין היפה בגד-ים "סופרקיני" העשוי מבד לייקרה ה"נדבק" לגוף (בזכות צפיפות הבד) ולא זז במים. 350 שקל.
גברים: גולש או שחיין?
את עולם בגדי-הים לגבר ניתן לחלק לשתי קבוצות עיקריות: מבגדי-הים הזעירים (ספידו) ועד מכנסי הגולשים שכבשו את החופים. גם כאן טווח המחירים הוא אינסופי.
* סגנון ספורטיבי (לייקרה):
בגד-ים תחתון שחור קלאסי של אדידס בגזרה גבוהה, נמוכה או כטייץ נמכר ב-100 שקל, ואילו מכנסון של פול סמית' לגבר ב-500 שקל (בוטיק אמור). בגד-ים תחתון של D&G כבר עולה 600 שקל. בגדי-הים של ספידו כוללים גזרת תחתון עד מכנסון ארוך ב-100-160 שקל. טייץ שחור כולל מסנן קרינה ב-70-90 שקל (SUNWAY). בגדי-הים של החברה מותאמים לכל גיל ומידה. טווח מחירים 90-190 שקל.
* גולשים:
לצד מותגי הגלישה (בילבונג, אוניל ספיידר וכדומה), מציעים מותגי אופנה מכנסיים מודפסים בסגנון הגולש. ביניהם TNT (130 שקל), נאוטיקה (200-250 שקל), גאפ (190 שקל) טימברלנד (400 שקל) ו- D&G (בוטיק אמור, 1,300 שקל).
* ברמודה:
מי שצבעוניות בגדי-הים של הגולשים מעייפת את עיניו, ימצא בהוניגמן בגד-ים הנראה כמכנסי ברמודה (100 שקל).
שוק בצלאל אינו פוסח על הגברים וכולל מעת לעת בגדי-ים מלייקרה ב-20 שקל. גם באאוטלטים של רשתות האופנה ניתן למצוא בגדי-ים מעונות קודמות בהוזלה.
* מתכוננים לטריאתלון?
ספידו מציעה בגדי-ים לשחייה מהירה מקולקציית RACER-LZR. בגדי-הים עשויים בהלחמה מלאה ובטכנולוגיה המאפשרת ייבוש מהיר ועמידות לכלור (גימור הידרופובי - דוחה מים). 230-350 שקל.
ילדים ובני-נוער: מ-60 שקל
רשתות האופנה מציעות בגדי-ים (ביקיני או שלם) בסגנון גולשים או שחיינים: בגד-ים שלם או ביקיני נמכר בגאפ ובשילב ב-100 שקל, ובהוניגמן קידס ב-100-130 שקל. ב-H&M נמכרים בגדי-ים משני חלקים לבנות ב-60 שקל, וזה גם מחיר בגד-ים מודפס לבנים.
נערות כבר משלמות יותר: קולקציה צבעונית בפלפל שפריטיה נמכרים כחלקים נפרדים להתאמה עולים כ-300 שקל לסט ביקיני, וברשת twentyfourseven כוללת דגמים שונים ב-170-200 שקל. באפרודיטה זול יותר: בגדי-ים לילדות עד מידה 18 נמכרים ב-90 שקל.
מומלץ לבקר בשוק בצלאל בתל-אביב, המציע מגוון לא רע גם לילדים ובעיקר לילדות. מבגדי-ים של ארנה ועד פריטים מעונות קודמות של רשתות שונות, כך שב-20-30 שקל הילדה שלכם מסודרת לעונה.
אוברול של Sunway נמכר ב-90-130 שקל. קלציוס מציעה אוברול הכולל מערכת ציפה משולבת של Swimway ב-170 שקל. ב-EPK חולצות מסננות קרינה ב-90-80 שקל.
בגדי ים בהרכבה אישית
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.