מחירי הדלק עולים והכבישים מצטופפים אבל האלפיון העליון לא נח בחיפוש אחרי "הדבר הבא". את רשימת החידושים, שנחתו לאחרונה בארץ, ויצטרפו לשוק בקרוב, פותח דגם הדגל W12 של אאודי A8, שמצויד במנוע 12 צילינדרים בנפח 6.3 ליטר, שמייצר 500 כ"ס.
הרכב מזנק מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות ומגיע עם שורה ארוכה של אבזרי פאר. מחירו, לפני תוספות ייחודיות 1.238 מיליון שקל אולם הלקוח הראשון, שקיבל את הרכב לאחרונה, הזמין אותו עם תוספות בשווי מאות אלפי שקלים.
לקטלוג הקיץ של פורשה נוספה הפאנאמרה "טורבו S" החדשה - הגרסה המשודרגת של הטורבו הרגילה. מנועה שודרג ל-550 כ"ס והיא מסוגלת להאיץ ארבעה נוסעים מאפס ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות, בדרך ל-306 קמ"ש. מחירה במחירון היבואן 1.69 מיליון שקל. אגב, כמה יחידות של אחותה הדו-מושבית, פורשה 911 טורבו S, גם היא עם מנוע משודרג, כבר נעות על כבישי הארץ.
ב.מ.וו פתחה את ההזמנות לדגמי ה-M הקרביים של ה-X5 וה-X6. רכבי הכביש-שטח המגודלים מצוידים במנוע 4.4 ליטר מוגדש עם לא פחות מ-555 כ"ס, ומזנקים מעמידה למאה בפחות מ-5 שניות. המחיר (המשוער) צפוי לנוע סביב כ-1.2 מיליון שקל והמכוניות יגיעו לפי הזמנה.
גם מרצדס שופעת הקיץ בחידושים עבור הפלח הייחודי הזה. בימים אלה נמרת ללקוח מכונית ראשונה מדגם S קלאס 63AMG עם המנוע חדש: 5.5 ליטר, שני מגדשי טורבו ו-544 כ"ס. המכונית מאיצה מאפס למאה קמ"ש ב-4.5 שניות. מחירה הרשמי בישראל כ-1.5 מיליון שקל. באותו מנוע 544 כ"ס מצוידת גם ה-CL63AMG שממנה הוזמנו שלושה כלי רכב בישראל במחיר כ 1.5 מיליון שקל האחד.
עוד בת דודה חדשה במשפחה היא ה-CLS63 החדשה, שנוספה למחירון במחיר של 1.1 מיליון שקל. מנוע ה-5.5 של הכלי הזה מסתפק ב-525 כ"ס בלבד, אולם החברה מציעה אותו עם "קיט" שיפורים מקורי, שמעלה את ההספק ל-557 כ"ס ומוריד את התאוצה למאה ל-4.3 שניות.
את חידושי המחירון-לאלפיון משלימה גרסת הרודסטר של ה-SLS שמחירה הרשמי כ-2.5 מיליון שקל ובאמתחתה 571 כ"ס וזינוק למאה קמ"ש ב-3.8 שניות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.