חברת טלדור, המספקת פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, התקשורת ומיקור חוץ, הודיעה כי זכתה במכרז של חברת HP למתן שירותי תיקון (Break&Fix) - לציוד כולל במגזר העסקי והפרטי עד בית הלקוח וכן במעבדה. היקף החוזה מוערך בכ-14 מיליון שקל.
לאחר 5 שנים של תפעול מרכז השירות של HP, זכתה טלדור שוב במכרז Break&Fix של HP, בפעם השנייה ברציפות. במסגרת החוזה החדש תציע טלדור ללקוחות HP שירות ייחודי המאפשר איסוף המוצר התקול והחזרתו לבית הלקוח לאחר התיקון.
"אנו מודים ל-HP על הבעת האמון והבחירה החוזרת בטלדור כמרכז השירות המוסמך עבור לקוחותיה", אמר דניאל בוחבוט, מנהל מרכז השירות של HP בטלדור. "רמת השירות של טלדור נסקרת ברמה שבועית ע"י חברת חיצונית מטעם HP ונמצאה כמובילה באירופה בתחום זה. טלדור סיפקה שירותי תיקון איכותיים ללקוחות HP בחמש השנים האחרונות ותמשיך להיות מחוייבת לאותה רמת שירות גם במסגרת המכרז החדש".
דורון אלטשולר, מנהל שירות HP ישראל, מסר כי "טלדור היא שותף מוערך על ידינו. במהלך השנים האחרונות מבצעת טלדור עבודה מצויינת עבורינו ועבור קהל לקוחותינו. על כך גם מעידים סקרי שביעות רצון הלקוחות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.