אלקטרה מוצרי צריכה, יבואנית מוצרי החשמל מבית Miele, משיקה מהלך אסטרטגי נרחב הכולל בין היתר את פתיחת מילה גלרי, רשת חנויות יוקרה המתבססת על המותג ובה מוצגים כל המוצרים תחת קורת-גג אחת.
היום (ג') הושק הסניף בהרצליה-פיתוח בהשקעה של 2.2 מיליון שקל, ובמהלך השנה יוקמו שני סניפים נוספים, ושניים נוספים צפויים להיפתח ב-2012.
כמו כן, המהלך כולל הקמת מתחמי "חנות בתוך חנות" שהם למעשה מחלקות Miele המוקמות בתוך חנויות חשמל פרטיות (כיום בחדרה, חולון, נהריה וראשון-לציון).
לדברי יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה, הסוחרים "מוכנים לשלם כדי לפתוח את המחלקה של Miele בחנותם".
יבוא מקביל שעלול לגרום לכאב ראש ליבואנים הרשמיים אינו מטריד את ודמני, שמתייחס אל היבוא הזה כיבוא פרטי ולא מאיים.
חלק שלישי במהלך הוא השקת 3 קולקציות נוספות, בהן גם השקת קו מוצרים זול יחסית למחירי המותג ולמחירים בקטגוריה, תחת הקונספט "ה-Miele הראשון שלי", שיאפשר את הנגשת המותג היוקרתי גם לבעלי תקציב נמוך יותר.
לדוגמה, תנור בילט אין במחיר של 4,000 שקל, מכונת כביסה ב-6,000 שקל ומדיח כלים ב-5,000 שקל. המהלך כולל גם הרחבת הליין המתכתי המאפיין את המותג עם קו של מוצרים לבנים הכולל תנורים וכיריים (10,000-20,000 שקל).
שוק מוצרי החשמל בישראל מוערך ב-7.5 מיליארד שקל (במחירי צרכן). קטגוריות מוצרי היוקרה נאמדת ב-300 מיליון שקל. אלקטרה, המייבאת גם מוצרי חשמל של סאוטר, ליבהר, פיליפס ועוד, סיימה את מחזור המכירות לשנת 2010 ב-2.4 מיליארד שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.