הצמיחה של הכדורגל בצפון אמריקה ממשיכה לגרוף ספונסרים וגופים מסחריים לענף. הבנק הקנדי BMO (באנק אוף מונטריאול) הפך להיות נותן החסות הראשי של כל שלוש הקבוצות הקנדיות המשחקות ב-MLS, כאשר חתם לחמש שנים עם מונטריאול אימפקט, הקבוצה שתצטרף לליגה ב-2012. ההסכם מוערך ב-20 מיליון דולר.
BMO הוא נותן החסות הראשי של טורונטו FC ושל ואנקובר ווייטצ'יפס, שגם להן משלם כ-4 מיליון דולר בעונה.
עד לפני חמש שנים לא איפשרה ה-MLS לפרסם על חזית החולצה, בדומה לאיסור שקיים עם היום ב-NBA וב-NFL. כיום מכניסות 19 הקבוצות (18 ובנוסף מונטריאול) בליגה סכום כולל של 50-55 מיליון דולר מחסות חולצה. שתי הקנדיות - ואנקובר וטורונטו מדורגות בין 5 הקבוצות הכי מושכות קהל ב-MLS, עם ממוצעים של 20,117 ו-19,665 למשחק בהתאמה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.