חברת רותם TRI מחקרים אסטרטגיים הודיעה על הצטרפותו של אורי אלמן לחברה כשותף ומנכ"ל.
רותם TRI נמצאת בבעלות משותפת של חברת הייעוץ TACK אסטרטגיות צמיחה וד"ר אריה רותם.
אלמן היה מנכ"ל וממקימי חברת המחקר Effect-TV. לפני כן היה אלמן מנהל השיווק של סאני, יבואנית סמסונג.
רותם TRI מחקרים אסטרטגיים הוקמה לפני כמעט 3 שנים. החברה מספקת מענה אינטגרטיבי למחקרי שוק ולתחומי האסטרטגיה העסקית, השיווקית והניהולית; ומתמחה במחקרי שוק איכותיים וכמותיים תוך שימוש במודלים ייחודיים וחדשניים. לחברה לקוחות במגוון קטגוריות דוגמת פיננסים, מוצרי צריכה, תקשורת וטלוויזיה, מזון והסקטור הציבורי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.