אחרי תקופה ממושכת של שחרור "טיזרים" ובניית ציפיות, חושפת ב.מ.וו רשמית את הדור החדש של ה-M5 - היורשת של אחת המכוניות הנערצות ביותר על חובבי הביצועים.
מכונית הסאלון-חמישה-מושבים המגודלת מצוידת במנוע V8 חדש עם שני מגדשי טורבו, שמייצר 560 כ"ס ומומנט של 68 קג"מ - כמעט 30% יותר מהדגם היוצא.
המנוע מסוגל להזניק חמישה נוסעים מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות בלבד ומאפס ל-200 קמ"ש ב-13 שניות. למרות זאת, טוענת החברה, המכונית צורכת 30% פחות דלק מקודמתה ומשיגה ממוצע רשמי של כ-10 קילומטר לליטר.
כצפוי מצוידת ה-M5 בשלל טכנולוגיות מתקדמות וביניהן תיבה רובוטית כפולת-מצמדים, מתלים נשלטים אלקטרוני, היגוי ייחודי, בלמים לביצועים גבוהים שעשויים מחומרים מרוכבים, אפשרות לתכנת את תגובת הגיר/המנוע/ההיגוי על פי בחירת המשתמש ועוד. גם תא הנוסעים כולל גימור ייחודי לדגם.
ה-M5 החדש תוצג רשמית בפרנקפורט ותוצע לישראלים, בהזמנה מיוחדת, זמן לא רב לאחר מכן. המחיר לא פורסם אולם הוא יחצה את המיליון שקל בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.