תקציב הפרסום של אופנת עונות עובר למשרד הפרסום גלר-נסיס-פובליסיס - כך נודע ל"גלובס". תקציב הפרסום של רשת האופנה נוהל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אברהם.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי החברה השקיעה בפרסום מתחילת השנה כ-780 אלף דולר במחירי מחירון. ב-2010 עמד היקף הפרסום של החברה על כ-3.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2009 פרסמה החברה בהיקף של כ-1.6 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כחצי מיליון דולר במחירים ריאליים.
רשת עונות הוקמה ב-1979 ומתמחה בעיצוב אופנת נשים החל ממידה 42 ובמידות ביניים, מידות 48-42 ומידות גדולות ממידה 50 ומעלה.
תחת טיפולו של משרד הפרסום אברהם הובילו את הרשת לא מעט פרזנטוריות מפורסמות, ביניהן הזמרת מרינה מאקסימיליאן-בלומין, שהובילה את פרסומי הרשת ב-2010, והסטייליסטית סנדרה רינגלר, שהופיעה באחד הקמפיינים כאוטוריטה המקצועית של הרשת בתחום הסטיילינג לצד הדוגמניות ברטי וינטר ורותי המאירי.
דודי כץ, מבעלי משרד הפרסום אברהם, מסר בתגובה: "שמחנו להיות חלק מתהליך בו חברת עונות עברה ממיצוב נישתי למידות גדולות למותג אופנה. אחרי 5 שנים של עבודה משותפת אנחנו מאחלים לעונות בהצלחה".
כאמור התקציב יעבור למשרד הפרסום גלר-נסיס, לו יש עבר ארוך של טיפול בתקציבי אופנה, לאחר שעבד שנים ארוכות עם קבוצת הוניגמן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.