גאווה: סופרסוניק אדס הישראלית תשתף פעולה עם פייסבוק

משתמשי פייסבוק יוכלו בקרוב להשתמש בכסף וירטואלי - המכונה "Facebook Credit" - באמצעות שיתוף פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית סופר-סוניק אדס

משתמשי ענקית הרשת החברתית פייסבוק יוכלו בקרוב להשתמש בכסף וירטואלי - המכונה "Facebook Credit" - באמצעות שיתוף פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית סופרסוניק אדס (Supersonic Ads), אשר מושבה בבריטניה, כך מדווח האתר insidefacebook.

הסכם דומה נחתם גם עם חברת Deal United מגרמניה - כאשר שתי העסקאות מאפשרות ללקוחות האירופאיים לרכוש מוצרים דוגמת הרשמה למגזינים, שכירת וצפיית סרטים ברשת, ועוד, בכדי להרוויח כסף וירטואלי.

פייסבוק תאפשר רק לספקים מורשים להציע את הכסף הוירטואלי שלה - כך בהתאם להודעתה בחודש מארס. הספק הראשון שהורשה לעבוד עם פייסבוק היה חברת TrialPay מארה"ב, כאשר פייסבוק התחייבה לצרף ספקים נוספים בשלב מאוחר יותר. לפיכך, העסקאות המדוברות דרך ספקים באירופה חשובות מאד. דובר פייסבוק מסר כי "שתי החברות החדשות יספקו הצעות לאירופה, וירחיבו את היקף ההצעות הנוכחי של פייסבוק מחוץ לארה"ב".

את הכסף הוירטואלי ניתן לקבל על ידי תשלום של כסף אמיתי, או באמצעות ביצוע פעולות ברשת - אשר נועדות בדרך כלל לפרסום מותגים וחברות חיצוניות. כך למשל, נדרשים המשתמשים ברשת לשחק במשחקים, לצפות בסרטים, ולנקוט בשלל פעולות נוספות - כדי לזכות בכסף וירטואלי, אשר בה לידי שימוש בחלק מהמשחקים ברשת החברתית הגדולה.

אחד ממייסדי סופרסוניק אדס, גיל שוהם, אמר ל-insidefacebook כי "החברה עובדת עם יותר מ-1,000 מפרסמים. יש לנו יכולת לעבוד עם מספר רב של פרסומים ולהתאימם למיקום והשפה של המשתמש. מטרתנו היא שכל המשתמשים באירופה יוכלו למנוע הצעות רלוונטיות".