ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס", האירוע השנתי הגדול ביותר בתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק, תיערך השנה ב-13 ביולי 2011 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2011.
כמדי שנה, תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.
בין הנושאים שיעלו לדיון במסגרת הוועידה: הצרכן המשתנה בעולם הניו-מדיה; עתיד ענף התוכן כענף היצוא של ישראל; אינטרנט המחר - תשתית הפס הרחב בישראל; אסטרטגיות לצמיחה עסקית; משרד הפרסום העתידי; תוכן שיווקי מול רגולציה; השיווק ברשתות החברתיות ובסלולר; הרעיונות של מחר בתחום ה-Gaming ועוד.
בין יתר הדוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי לקחת חלק בוועידה ניתן למנות את אייבי קלאסן, העורכת הראשית של "Advertising Age"; נוח ברייר, מומחה למיתוג, יזם אינטרנט מוביל, מייסד ומנכ"ל חברת Percolate; דייוויד בלמברג, מנכ"ל בלמברג קפיטל; טוני צ'יימברס, מנכ"ל EMEA וולט דיסני העולמית; סיימון בונד, מנהל חדשנות ופיתוח עסקי עולמי Proximity BBDO; ואיגור פוזניאק, נשיא ומייסד Lima Sky ומפתח הדודל ג'אמפ - אחד ממשחקי האייפון הנמכרים ביותר. כמו כן, גם שר התקשורת, משה כחלון, ייקח חלק בוועידה.
במסגרת ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס" יתקיים מסלול פתוח של מייצגים מקוריים תחת השם "כיכר העיר". מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.