שלמור-אבנון-עמיחי ממשיך להציג הישגים מרשימים בפסטיבל הפרסום בקאן: אמש (ב') זכה המשרד ב-3 "אריות" - שני אריות ברונזה ואריה ארד. האריות ניתנו בקטגוריית ה-PR.
באריה הכסף זכה המשרד עבור פרויקט "כולנו נבדקים" של הוועד למלחמה באיידס בשיתוף תחנות רדיו בולטות בישראל. מדובר בפרויקט שבמסגרתו ערכו שדרים מכל תחנות הרדיו בישראל בדיקות HIV בשידור חי.
בקמפיין לקחו חלק כל תחנות קול ישראל, תחנות הרדיו האזורי וגלי צה"ל. יותר מ-30 שדרני רדיו מובילים השתמשו בפלטפורמה של "כולנו נבדקים" ופיתחו אותה לדרמה של שעת שידור שלמה. הם פתחו בבדיקת HIV בשידור חי והמשיכו בהמתנה מורטת העצבים לתוצאות שהתקבלו בסיום התוכנית.
שני אריות הארד שבהם זכה המשרד היו עבור פרויקט "נשים למכירה" של עצו"ם למניעת סחר בנשים, במסגרתו הוקמה חנות למכירת נשים בדיזנגוף סנטר. במסגרת הקמפיין הוקמה חנות שהציעה שירותי מכירת נשים באמצעות שחקניות ודוגמניות, אשר הוצגו לראווה בחנות עם תגי מחיר על גופן.
המהלך לווה בקמפיין שכלל סרטי טלוויזיה ופעילות אינטרנטית, שבמסגרתה הוקם אתר ייעודי ואף נערך שיתוף-פעולה עם מנוע השוואת המחירים זאפ שאיפשר לגולשים להשוות בין מחירי הנשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.