חברת קוקה קולה ישראל ומשרד האינטראקטיב פובליסיס אידיאולוג'יק השיקו לפני כחודש קמפיין חדשני המבוסס על שירות עדכון המיקום של פייסבוק. הקמפיין יצא לדרך לאחר שהושקו מספר חנויות קונספט למחזור בישראל, לצד השקת קולקציית מוצרים תחת השם "Recycled Collection". כל זאת במטרה לעודד את הציבור למחזר.
הקמפיין התבסס על חיבור בין עולם האוף-ליין לעולם האון-ליין, כאשר מיקומם של כ-10,000 כלובי מחזור ברחבי ישראל הוזנו לפייסבוק פלייסס, ובעמוד הפייסבוק של החברה התבקשו הגולשים לצלם ולתייג את עצמם בנקודות בהן נמצאים כלובי המחזור, בזמן שהם ממחזרים את בקבוקי הפלסטיק שברשותם.
הפרויקט זכה לשם "מלך המחזור" (Recycling King) והסתיים לפני כשבוע, כאשר המשתמש שמחזר ותייג עצמו יותר מכולם הוכתר ל"מלך המחזור".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.