הישג מרשים לפורסקוור: רק בתחילת השנה הרשת החברתית, המאפשרת למשתמשים לעדכן איפה הם נמצאים בכל רגע נתון, דיווחה על צמיחה של 3400% ב-2010, וכעת היא מסמנת נקודת ציון משמעותית ביותר מאז הוקמה במארס 2009, 10 מיליון משתמשים.
בבלוג הרשמי שלה פרסמה פורסקוור במהלך סוף השבוע את הנתונים המעניינים ביותר שקרו במהלך הצמיחה המטאורית שלה בקרב המשתמשים. בין היתר אפשר לראות כי אזרחי ארה"ב תייגו את מיקומם ב-169 מדינות והתבצעו כ-358 מיליון 'צ'ק-אין' (Check In - תיוג מקום) מחוץ לארה"ב.
המקומות המתויגים ביותר ברחבי ארה"ב בהם ביקרו משתמשי הרשת הם חנויות הביגוד של אולד-נייבי ו-H&M, חנויות לכלי בית ורהיטים כמו הום-דיפו ואיקאה וכן גם בחנויות 7-Eleven רבות. הנתונים המשעשעים מספרים כי התבצעו כ-1,061 תיוגים בבתי חולים שונים המדווחים על לידה וכ-5,321 תיוגים בכנסיות שדיווחו על חתונה.
פורסקוור היא רשת חברתית סלולרית מבוססת מיקום, המאפשרת לכל משתמש (שבבעלותו מכשיר סלולרי חכם עם התקן GPS) לעדכן היכן הוא נמצא בכל רגע נתון, להתחרות מול החברים שלו ולזכות בעיטורים ובתארים, כגון "ראש העיר" של מקום מסוים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.