חרם הקוטג' עושה את שלו, והציבור הישראלי מתעורר: קבוצת המחאה בפייסבוק, שנפתחה בעקבות בדיקת "גלובס" על יוקר מחירי המזון בישראל, ממשיכה לצבור תאוצה, ומתקרבת לרף ה-100 אלף חברים התומכים במאבק.
זאת, לאחר שפורסם היום כי מחאת המחירים שמסעירה את המשק המשק בימים האחרונים הובילה לצניחה של עשרות אחוזים במכירות הקוטג' והגבינה הלבנה ברשתות השיווק, נראה כי הציבור ממשיך במאבק.
לעוד כתבות בנושא חרם הקוטג':
■ ריכוז בדיקות "גלובס" על יוקר המחייה
■ חרם הצרכנים עובד: המדינה תבדוק את כל ענף המזון
■ תנובה מציעה לחרדים קוטג' ב-2.2 שקלים
■ צניחה של עשרות אחוזים במכירות הקוטג' והגבינה הלבנה ברשתות השיווק
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.