בנק סיטיגרופ , השלישי בגודלו בארה"ב, עדכן כי כ-3,400 מלקוחותיו הפסידו כ-2.7 מיליון דולר במסגרת גניבת נתוני אשראי אודותיהם. הגניבה התבצעה במסגרת פריצה של האקרים, אשר חדרו לאתר שירות הלקוחות של סיטיגרופ ברשת.
"הלקוחות יפוצו", הצהיר דובר הבנק שון קוולין, בהצהרה ראשונה של הבנק מאז אירועי הפריצה. מוקדם יותר החודש, עדכן הבנק כי פרטיהם של 360 אלף חשבונות אשראי - כ-1.5% מלקוחות הבנק בהדרום אמריקה - נגנבו בפריצת האקרים, שבוצעה בחודש מאי, כך על פי ה"פיננשל טיימס".
באתר שירות הלקוחות של סיטיגרופ שנפרץ נמצא מידע על לקוחות - דוגמת שמות, מספרי חשבון וכתובות אי-מייל, כך על פי הדיווח.
בעקבות הפריצה, הידקה סיטיגרופ את סידורי האבטחה הטכנולוגיים סביב מאגריה וכן הרימה שירותי ניטור נוספים לאיתור פריצות עתידיות. אולם, בסיטיגרופ סירבו לבשר אם לקוחות הבנק דיווחו על שיבושים כלשהם בשימוש באתר הבנק, בעקבות הפריצה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.