הפרסומת של תפוזינה, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, שעומד על 12.7%.
גם מבחינת אהדה רושמת הפרסומת לתפוזינה שיעורים נמוכים יותר מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות - 10% פחות מהממוצע העומד כעת על 24.5%.
המותג תפוזינה מצטרף למגמת ה"רטרו" של עיבוד פרסומות ישנות ומוצלחות, שבה החלו השנה "פסק זמן" של עלית ו"כריות" של תלמה. כצפוי, רמת האהדה של הצעירים בגילאי 18-34, אשר לא הכירו את הפרסומת המקורית, הינה נמוכה יותר.
הפרסומת של חברת הכבלים הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 279 (בהשוואה ל-256 בשבוע שעבר).
גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה לעומת לשבוע שעבר, ועומד השבוע על כ-41 מיליון דולר (לעומת כ-36 מיליון דולר בשבוע שעבר).
שובה של הג'ינג'ית
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.