משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום הדיגיטלי של אתר וואלה במסגרת שיווק מיזם הריאליטי הענק של ערוץ 10 ואתר וואלה - "24/7 הדור הבא". התקציב מוערך בכ-5 מיליון שקל.
בקמפיין ייעשה לראשונה שימוש בטכנולוגיה בינלאומית חדישה וייחודית. הקמפיין רחב ההיקף ייעלה בין היתר באתר וואלה, וואלה שופס, יד 2, מזל טוב ומקושרים.
מיזם הריאליטי של ערוץ 10 בשיתוף אתר וואלה עלה לאוויר ביום ראשון האחרון, והוא כולל גם שידורים חיים מסביב לשעון בערוצים ייעודיים בכבלים ובלוויין ובאתר וואלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.