משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, קבוצת אדלר-חומסקי (באמצעות שפי), יורו ישראל, אשכנזי-זלצמן-חברון וציבלין מתמודדים על תקציב הפרסום של הרשות לפיתוח הגליל בהיקף של כ-4 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".
הרשות לפיתוח הגליל היא רשות ממשלתית שהוקמה על-פי חוק בשנת 1993 ופועלת תחת המשרד לפיתוח הנגב והגליל בראשות השר סילבן שלום. תפקידיה העיקריים הם קידום פעולות לפיתוחו הכלכלי, החברתי והמדעי-טכנולוגי של הגליל. הרשות עושה את פעילותה בשילוב עם משרדי הממשלה, הרשויות המקומיות וגופים אחרים כמו הסוכנות היהודית וקק"ל.
כאמור, מדובר בתקציב ממשלתי, ונראה כי רוב אלה שבחרו להתמודד במכרז הם משרדים שיש להם קשר ישיר או עקיף לגופים ממשלתיים. כך למשל, יורו נזכרת לא אחת כמחוברת לתקציבים מסוג זה בזכות קשריו של איל ארד. באותו הקשר מוזכר גם אדלר-חומסקי, ואילו מקאן-אריקסון מטפלים כבר בתקציב קק"ל.
עתה, כאמור, מחפשת הרשות משרד פרסום לתקופת ההתקשרות של שנה אחת עם אופציה להאריך את ההתקשרות.
בין התנאים הנדרשים: ותק של שנה לפחות בנושאים כגון ייעוץ אסטרטגי וניהול תהליך מיתוג במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי וניהול קמפיין משולב - רדיו, טלוויזיה, עיתונות, מרכז מידע טלפוני ומרכז מידע אינטרנטי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.