מסתבר שגם לכדורגל נשים יש פוטנציאל טלוויזיוני לא רע בכלל: הניצחון של נבחרת גרמניה 1-2 על קנדה במשחקה הראשון ביום א' במונדיאל 2011 לנשים, נצפה בממוצע על-ידי 15.3 מיליון תושבים בגרמניה, שמארחת את הטורניר.
ב"פיק" הגיע נתון הצפייה של המשחק, ששודר בערוץ הציבורי ARD, ליותר מ-18 מיליון צופים. ה-share של המשדר (אחוז הצופים מבין כלל צופי הטלוויזיה באותן שעות) הגיע ל-58%.
כהשוואה, מירוץ הפורמולה 1 שנערך באותו יום בספרד, שבו ניצח נהגה הגרמני של קבוצת רד-בול סבסטיאן פטל, נצפה על-ידי 6.35 מיליון אנשים בלבד בגרמניה.
הניצחון על קנדה הפך למשחק כדורגל הנשים הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה הגרמנית (השיא הקודם שייך לגמר מונדיאל הנשים ב-2003, שבו גברה גרמניה על שבדיה, ונצפה על-ידי 10.48 מיליון אנשים בממוצע).
יחד עם זאת, את ההבדלים בין הפופולאריות של כדורגל הנשים לגברים עדיין ניתן לראות בנתוני הצפייה: משחק הפתיחה של נבחרת הגברים במונדיאל 2010 בדרום אפריקה (ניצחון 0-4 על אוסטרליה) נצפה על-ידי 28.03 מיליון גרמנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.