היקפי המכירות הגדולים של הסמארטפונים בישראל והעלייה בנתחי השוק אצל צרכנים לא בהכרח טכנולוגיים שמחזיקים טלפון מתוחכם, יוצרת בעיות רבות בנושא תפעול המכשיר שלהם. בחברת פרטנר יצאו היום (ד') במהלך בשם Smarty, שהוא מדריך לעולם הסמארטפונים.
הפלטפורמה הלימודית הזו כוללת 8 עולמות מידע, כמו סרטוני הדרכה ביו-טיוב, שאלות ותשובות באתר החברה, סמארטיפדיה שהוא מאגר מידע, שאל את המומחה בפייסבוק, פורומים, בלוגים והדרכות פרונטליות במרכזי השירות וניוזלטרים.
"מתוך ההבנה שהעולם הדיגיטלי תופס נפח גדול מאוד בחיינו, והחיבור עם מכשירי הסמאטרפונים והטאבלטים פותח עולם שבו הצרכן רוצה לדעת יותר, זיהינו כי קיים צורך רחב במידע נגיש זמין וממוקד, ויצרנו מענה שלם המאפשר ללקוחותינו ולכלל הגולשים איכות חיים דיגיטלית", אומר יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה בפרטנר.
לדבריו, "יצרנו קהילת מומחים בתחומים שונים מקרב עובדינו שנמצאים בכל הזירות החדשות שהקמנו - אשר נותנים תשובות, טיפים, עדכונים מהעולם וחוות-דעת אישיות. לכל אלה יצטרפו גם בלוגרים שיספקו מידע מניסיונם ומתחומי הידע שלהם וכן מנהלי פורומים מקצועיים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.