סיטריקס תשקיע בסטארט-אפ גיזמוקס כ-2.5 מיליון דולר

שתי החברות גם חתמו על שיתוף פעילה אסטרטגי במסגרתו הן יציעו ללקוחות תאגידיים חבילת יישומים וירטואליים ■ גיזמוקס מוחזקת 30% על ידי מעין ונצ'רס

חברת הסטארט-אפ גיזמוקס הודיעה היום על השקעה של כ-2.5 מיליון דולר של ענקית הוירטואליזציה סיטריקס בה. בנוסף, חתמו שתי החברות על שיתוף פעילה אסטרטגי במסגרתו הן יציעו ללקוחות תאגידיים חבילת יישומים וירטואליים.

גיזמוקס, חברת חממה של מעין, המפתחת טכנולוגיה שמאפשרת המרה של יישומים למערכות מחשוב ענן. חברת גיזמוקס שהוקמה בשנת 2007 בידי נבות פלד המשמש מנכ"ל, גיא פלד ואיציק שפיצן, גייסה עד היום 7.5 מיליון דולר כולל הגיוס הנוכחי ממשקיעים כמו חממת מעין המחזיקה 30% בחברה, קבוצת משקיעים קנדיים ומשקיעים פרטיים ישראלים. החברה מעסיקה כ-25 עובדים.

המוצר של גיזמוקס מאפשר גישה לתוכנות ותשתית ארגונית מרחוק, דרך האינטרנט, ענן המחושב או מכשירים חכמים, ללא צורך בהתאמת היישומים והתוכנות הארגוניות לפלטפורמה.

נבות פלד, מנכ"ל גיזמוקס אמר היום כי החברה גאה לחבור לסיטריקס המובילה את תחום הוירטואליזציה של יישומי מידע המאפשרים גישה מרחוק. מרטין דורסמה סגן נשיא מעבדות סיטריקס: "מטרת ההשקעה האסטרטגית שלנו בגיזמוקס לתת מענה טוב יותר לשימוש בטכנולוגיית ענן, מובייל ו-HTML5. משתמשים רבים שואפים לשלב מכשירים חדשים כמו טבלטים וטלפונים חכמים בסביבת העבודה שלהם, החזון שלנו הוא לספק לארגונים את התשתית הוירטואלית הנדרשת על מנת לספק להם גישה בכל מקום ובכל זמן למשאבים ארגוניים".

סיטריקס (CTXS) הנסחרת בנסד"ק בהערכת שווי של 14.72 מיליארד דולר.