אחרי הפסקה של שנתיים חוזר משרד הפרסום מומה לטפל בתקציב הפרסום של הרשת למוצרי גברים "ג'נטלמן".
במסגרת הפעילות עלתה ג'נטלמן לראשונה בקמפיין טלוויזיה ובחסות לפרס הראשי בתוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", בהיקף של מיליון שקל.
גם חברת הצבעים נירלט הודיעה על שיתוף-פעולה עם התוכנית, במסגרתו תצבע את הבית שבו שוהים המשתתפים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.