מניית הערב: ישראלית שכבר טסה החודש מזנקת עוד 35%

ריט טכנולוגיות קיבלה מספר הזמנות חדשות מאחד מהלקוחות הגדולים שלה, אשר מסתכמות בכמיליון ד' ■ באמצע יוני זינקה המניה בתוך 4 ימים ב-230% על רקע הסכם עם סמסונג

מניית ריט טכנולוגיות בולטת הערב בזינוק של כ-35% לרמה של 9.29 דולר למניה הגוזר לה שווי שוק של קרוב ל-37 מיליון דולר. זאת, לאחר שדווח כי החברה קיבלה מספר הזמנות חדשות מאחד מהלקוחות הגדולים שלה, אשר מסתכמות בכמיליון דולר.

בחודש האחרון כבר רשמה המניה 4 ימים רצופים של עליות חדות שהקפיצו אותה בכ-230% מרמה של כ-3 דולר לרמה של כ-10 דולר, כאשר ב-14 ביוני זינקה המניה ביום בודד ב-196% לאחר שהודיעה כי חתמה על הסכם הפצה (OEM) של מוצריה עם חברת סמסונג פייבר אופטיקס בקוריאה.

מנכ"ל החברה, ערן אייזיק אמר ל"גלובס" למחרת הזינוק "מדובר בהסכם שהוא ציון דרך עבורנו, מכיוון שהוא מראה שהשוק שאנחנו פועלים בו הולך ועולה מדרגה, אם שחקנים ברמה של סמסונג מבינים שיש בו פוטנציאל עסקי והם בוחרים בנו בשביל להיכנס אליו". הוא הוסיף, כי "סמסונג בקוריאה הנו גם קבלן בנייה, אשר מייצר בעצמו כבלים ותשתיות תקשורת, ולכן יש כאן שיתוף אינטרסים, ואנחנו מתאימים כמו כפפה ליד".

ב-52 השבועות שחלפו זינקה מניית החברה הנמצאת בבעלות איש העסקים היהודי-רוסי סרגיי אניסימוב (74%) ואשר עוסקת בניהול מערכות בקרה וניהול לתשתיות תקשורת בכ-255%.

את הרבעון הראשון של 2011 סיימה ריט עם הכנסות של 3.2 מיליון דולר, עלייה של 26% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, ועם הפסד של מיליון דולר, בדומה להפסד ברבעון המקביל.