המלחמה הוכרעה: זכיינית ערוץ 2 קשת שלטה אמש (ה') ביד רמה בקרב הרייטינג מול ערוץ 10, שהחליט כזכור להעמיד את התוכנית המושקעת ביותר שלו, "הדור הבא", מול התותחים הכבדים של המתחרה.
"מאסטר שף" של קשת וגיל הפקות, חזרה אמש לעונה שנייה עם רייטינג של 28.5% ו-700 אלף צופים - 2.3% יותר מהפתיחה של העונה הקודמת, בה הושג רייטינג של 26.2% בקרב משקי-הבית היהודיים.
התוכנית "רמזור", גם היא של קשת, ששודרה אחרי "מאסטר שף", שברה עוד שיא ורשמה רייטינג של 32.3% ו-847 אלף צופים. בכך שיפרה "רמזור" את השיא הקודם של 3 העונות, 30.8%, שנרשם לפני מספר שבועות."פולישוק", ששודרה לאחר מכן, הביאה רייטינג של 20.8% ו-546 אלף צופים.
בינתיים בערוץ 10: תוכנית הריאלטי המושקעת "הדור הבא" הייתה רחוקה מלספק את הסחורה אמש וצללה מ-19% צפייה שהושגו בתחילת השבוע בפרק הבכורה, ל-8.8% צפייה מאכזבים ו-238 אלף צופים.
מהדורת הלילה של גיא פינס, ששודרה לאחר מכן בערוץ 10, השיגה רייטינג של 6.7%; "לילה כלכלי" שעקבה אחריה השיגה 8.6%, ו"צינור לילה" זכתה ל-7.7% צפייה נאים לתוכנית זו.
תמר איש-שלום, שהגישה אמש את מהדורת חדשות ערוץ 10, השיגה רייטינג של 9.7%; בעוד שחדשות ערוץ 2 - שבאופן יוצא מגדר הרגיל "חתכו" 5 דקות לפני הסיום מבלי שהגישו תחזית מזג-אוויר- השיגה רייטינג של 21.1% בקרב משקי-הבית היהודיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.