רמט מקבוצת קרדן נדל"ן זכתה במכרז החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) להקמת מחלף דרור בכביש 4 לאחר שגברה על דניה סיבוס בפער של 100 אלף שקל בלבד. ל"גלובס" נודע כי הצעתה הזוכה של רמט עמדה על 148 מיליון ו-900 אלף שקל לעומת הצעתה של דניה סיבוס שעמדה על 148 מיליון ו-800 אלף שקל.
הקמת מחלף דרור נועדה לשחרר את אחד הצמתים הפקוקים ביותר בשרון. בצומת הנמצא ממזרח לאבן יהודה חולפים בשעות השיא כ-7,700 כלי רכב. לדברי יו"ר מע"צ מיכה גולדמן "הפרויקט נועד לשחרר את צוואר הבקבוק בקטע המרכזי של כביש 4 ולאפשר תנועה רציפה לכל אורכו של הקטע".
המחלף יוכל לקלוט תנועה בנפח של של עד 20 אלף כלי רכב בשעה - היקף התנועה הצפוי בצומת בסביבות 2035. סך הכול יושקעו בהקמת המחלף כ-350 מיליון שקל והבנייה צפויה להימשך שלוש שנים. במסגרת הפרויקט יועבר כביש 553 לגשר מעל כביש 4, שיורחב לשלושה נתיבים לכל כיוון עד מחלף הדרים. צומת אבן יהודה מזרח יבוטל. הפרויקט כולל גם הסדרה של תוואי נחל דרור והקמת גשר להולכי רגל מעל כביש 4 שיחבר בין אבן יהודה למרכז המסחרי וקריית חינוך לב השרון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.