וואלה ביקשה אתמול (ב') מערוץ 10 לממש את האופציה ולהאריך ל-4 עונות נוספות את ההתקשרות סביב התוכנית "הדור הבא 24/7".
ל"גלובס" נודע לאחר ששודרו 3 תוכניות בלבד, הודיעה וואלה על רצונה להאריך את שיתוף-הפעולה.
התוכנית ששודרה ביום ראשון הייתה במידה רבה תוכנית מבחן בעבור יכולותיה של התוכנית המופקת על-ידי חברת אבוט-רייף-המאירי. זאת לאחר שבתוכנית השנייה ששודרה צללה התוכנית מרייטינג של 19% ל-8.8% צפייה בלבד. רייטינג התוכנית ששודרה ביום ראשון התאושש מעט ועלה על 12%, דבר שעורר תקווה באשר ליכולותיה להשתקם.
וואלה השקיעה כ-8 מיליון שקל במהלך, והאתר משדר את המתרחש באולפן סביב השעון.
מערוץ 10 נמסר כי "אנחנו מאוד מרוצים משיתוף-הפעולה עם וואלה בתוכנית 'הדור הבא 24/7'".
מוואלה נמסר: "אנו מרוצים מהאפקט של 'הדור הבא 24/7' על הטראפיק באתר ושוקלים בחיוב את מימוש האופציה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.