התחרות של חברות כרטיסי האשראי על הלקוח מתגברת. חברת כאל שבבעלות דיסקונט והבינלאומי פותחת נקודות שירות ומכירה בקניונים.
הנציגויות, שיוקמו תחת השם Cal Store, יאפשרו ללקוחות לקבל אישור מיידי על הנפקת כרטיס אשראי, הצטרפות להוראות קבע על גבי כרטיס האשראי, הצטרפות למועדונים וכמו כן מתן הלוואות חוץ-בנקאיות. מנכ"ל כאל הוא ישראל דוד.
עד כה, חברות כרטיסי האשראי פעלו מול לקוחותיהן באמצעות מוקדי שירות טלפוני בלבד, וזו הפעם הראשונה שחברה יוצאת עם שירות פרונטלי במרכזי הערים. בשלב ראשון ייפתח פיילוט של 3 נקודות Cal Store: בפתח-תקווה, ברעננה ובנתניה.
במקביל השיקה כאל מערכת סליקה בסלולר ובאינטרנט שנותנת פתרון לצרכי בעלי עסקים קטנים וניידים. המערכת, הנקראת Cal-pos, מותאמת לבתי עסק קטנים ו/או ניידים שעובדים בעיקר על בסיס מזומן או צ'קים, כמו אנשי מקצוע אשר מגיעים לבתים (רופאים, טכנאים, שליחים וכו'), בעלי מקצועות חופשיים; וכן להפעלת דוכני מכירה בירידים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.