רכישת משחקים וקונסולות אף פעם לא הייתה תחביב זול: הוצאות הצרכנים בעולם צפויות להגיע בתחום זה עד ל-74 מיליארד דולר ב-2011 - כך מעריכים בחברת המחקר והייעוץ גרטנר.
זינוק בניידים
מדובר בעלייה של 10.4%, לעומת 67 מיליארד דולר ב-2010. גרטנר צופה כי עד 2015 תגיע רמת ההוצאות ל-112 מיליארד דולר.
ההוצאה על תוכנות משחק יגיעו ל-44.7 מיליארד דולר עד סוף השנה, וצפויות להיות מרכיב קריטי בסך ההוצאות על משחקים ב-5 השנים הקרובות. על-פי גרטנר, ההוצאות על חומרה ב-2011 יסתכמו ב-17.8 מיליארד דולר, ואילו ההוצאות על משחקי אונליין יגיעו ל-11.9 מיליארד דולר השנה.
בתחום התוכנה, במשחקים במכשירים ניידים צפויה להירשם העלייה הגדולה ביותר מבחינת הנתח שלהם - מ-15% ב-2010, ל-20% ב-2015. הסגמנט שירכז את חלק הארי של ההכנסות יהיה בתחום הקונסולות, ויכלול גם חומרה וגם כותרים.
ב-2010 היה פלח שוק זה אחראי ליותר משני שלישים מהכנסות שוק הגיימינג כולו. על-פי גרטנר, ב-2011 הן יצמחו ב-4%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.