משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת בתי-הספר לבגרות ופסיכומטרי "יואל גבע" - כך נודע ל"גלובס". LEAD זכה במכרז לאחר שגבר על מספר משרדי פרסום, ביניהם ענבר-מרחב-שקד שהתמודד מולו בשלב הגמר.
תקציב הפרסום של "יואל גבע" נוהל במשך 20 שנה באמצעות אותו משרד פרסום: אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, שטיפל בתקציב למעשה מיום הקמת המכון. לפני מספר חודשים הוחלט ברשת להיפרד מאקספרט ולבחור משרד פרסום חדש.
תקציב הפרסום של "יואל גבע", כמו של כל הקטגוריה, הוא תקציב פרסום קטן ביחס לקנה-המידה של משרדי הפרסום הגדולים: מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הרשת ב-2010 עמד על כמיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-300 אלף דולר במחירים ריאליים. מתחילת השנה כמעט שלא נעשה פרסום כלל.
למרות קוטנו של התקציב, "יואל גבע" שימש לא אחת כמושא להתייחסות מכונים אחרים המתמחים באותו תחום, כמו למשל הקמפיין של קידום מלפני 3 שנים, שניסה "לעקוץ" את "יואל גבע" עם הסיסמה "יואל גבע לך תצטיין".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.