YouTube ממשיכה להעמיק את דריסת הרגל שלה בשידור אירועי ספורט חיים, הפעם בכדורסל האירופי. אתמול (ד') הודיע האתר כי יעביר בשידור חי את הגרלת שלב הבתים של היורוליג שתיערך היום בברצלונה, ולמעשה תאפשר את שידור ההגרלה במקביל לשידור הישיר באתר היורוליג. מדובר בשיתוף פעולה בין היורוליג לבין YouTube.
בשנה האחרונה מנסה החברה, שבבעלות גוגל, להשתמש בשידורי ספורט ואירועי ספורט, הנחשבים לאירועים ממושכים, כדי להגדיל את נפח הזמן שגולשים נמצאים באתר ובכך את משך החשיפה שלהם לפרסומות. לפני כחצי שנה פורסם על מו"מ שמנהלת החברה עם ה-NBA בנוגע לאפשרות לשידור משחקים. בנוסף דווח כי YouTube ניהלה מו"מ גם על ליגת ה-NHL לשידור משחקים בשידור חי.
בשנה שעברה שידרה YouTube את ליגת הקריקט ההודית. החוזה עם ליגת הקריקט ההודית הביא לטענת החברה ל-55 מיליון גולשים שצפו במשחקים, מ-250 מדינות. זמן הצפייה הממוצע ב-YouTube לגולש שנכנס לצפות בליגת הקריקט עמד על 40 דקות, בהשוואה לגולש ממוצע שמבלה ביום כ-15 דקות.
נכון להיום משדרת YouTube את ליגת הבייסבול האמריקנית (MLB) לציבור היפני, אולם לא כשידורים חיים אלא 36 שעות בלבד לאחר סיומם.
מכבי ת"א תהיה הנציגה הישראלית היום בהגרלת הבתים של היורוליג, שתכלול 4 בתים בני 6 קבוצות. האלופה הישראלית שובצה לקבוצת האיכות השנייה בהגרלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.