פחות מיממה לאחר פרסום דוח ארגון התעופה העולמי (IATA) שקבע כי פז היא זו שאחראית לזיהום בדלק הסילוני שהתגלה בתחילת חודש מאי ואשר גרם להשבתת טיסות בנתב"ג, מגיבה פז לטענות וטוענת כי יש בידיה ממצאים אחרים לחלוטין.
"בידי החברה ממצאי מעבדה הסותרים את מסקנות הצוות של IATA", הודיעה פז בדיווח לבורסה הבוקר (ה'). לפי הדוח של IATA, קיימים ממצאים המעידים על זיהום בדס"ל (דלק סילוני), אשר לכאורה מקורו בדס"ל שהגיע מבית הזיקוק באשדוד של חברת נכסי תעופה, חברה בת של פז.
אתמול מסרה פז בתגובה מיידית כי "פז לא קיבלה דוח סופי מיאטא וככל שידוע לחברה עד כה, לא קיימים ממצאים כלשהם המעידים על הסיבה והגורם האחראי לאירוע הדלק בנתב"ג". בתגובה מהיום מציינת החברה כי היא "העבירה לצוות של IATA ב-7 ביולי התייחסות לדוח, מהטעם שצוות IATA לא ביקר בבית הזיקוק באשדוד".
פז מדגישה כי "הדס"ל שמיוצר בבית הזיקוק באשדוד היה והינו תקין. כך גם כל התשתיות הקיימות בבית הזיקוק באשדוד נבדקו ונמצאו תקינות". פז תוקפת את IATA וטוענת שהארגון "אינו יכול לקבוע את אחריות החברה או אחריות חברת הבת לאירוע הדס"ל בנתב"ג".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.