קבוצת הוגו בוס הגרמנית (Hugo Boss, סימול בגרמניה: BOS) פועלת בתחום אופנת העילית, מייצרת ומוכרת ברחבי העולם פריטי לבוש ואקססוריז יוקרתיים לגברים ונשים. לקבוצה שני מותגים ראשיים: HUGO ו-BOSS. האחרון מכסה קו מוצרים רחב - החל מאופנה קלאסית לעסקים, דרך אופנת ערב אלגנטית ועד אופנת יום יום יוקרתית; HUGO מתמקד באופנת אוונגרד, ומציע נעליים ופריטי עור, יחד עם אקססוריז ומוצרים אחרים כמו בשמים, קוסמטיקה, שעונים ומשקפיים.
חברת הוגו בוס מציעה למשקיעים פוטנציאל צמיחה גדול, תמחור סביר ותשואת דיבידנד נאה. להוגו בוס, ממותגי הפרמיום המובילים בעולם, עליונות מיוחדת באופנת יוקרה לגברים, וקשרי עסקים מבוססים וחזקים עם סיטונאים באירופה ובארה"ב.
אנו צופים לקבוצה התרחבות משמעותית באסיה ובארה"ב. בסין החברה נמצאת במומנטום חזק, וצפויה להערכתנו להציג את הצמיחה המהירה ביותר מבין החברות שאנו מכסים בסקטור הצריכה המחזורית. בארה"ב הקבוצה מגדילה נתח בחנויות כלבו. בנוסף, בסיס חזק לצמיחה טמון בכוונת הוגו בוס להגדיל את פעילותה הקמעונאית, המהווה כיום רק כ-40% מהמכירות.
הקבוצה מציגה מכפיל רווח של 17.4 לרווחי 2012 - נמוך ממתחרות כמו קבוצת ברברי (22.5) או ראלף לורן (19); החזר אטרקטיבי על ההון העצמי (67% ב-2010); ותשואת דיבידנד נאה של כ-4% ב-2011. אנו צופים לחברה תוצאות חזקות בדוחות למחצית הראשונה של 2011, שיתפרסמו ב-28 ביולי; וממליצים בהתאם על המניה "תשואת יתר" במחיר יעד של 79 אירו - גבוה ב-15% ממחירה הנוכחי.
מחלקת המחקר, קרדיט סוויס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.