טעות מביכה: המנוי נפטר - ו-yes המשיכה לחייב

תגובת yes בעקבות פניית "גלובס": "אנחנו מאוד מתנצלים. שוחחנו עם המשפחה, התנצלנו מאוד, וכמובן שנזכה אותם בהקדם"

כחלק מהפרוצדורה הבלתי-נעימה של טיפול בחשבונות אביה המנוח, ביטלה ח' עם פטירתו את מנוי הלוויין שלו בחברת yes.

בחברה הבהירו כי לא קיימים חובות קודמים עבור החשבון, קבעו מועד לניתוק ואיסוף ממיר וכך נעשה - הממיר נאסף במאי האחרון, כשהחשבון נותק עוד באפריל.

אלא שביוני האחרון ציפתה לה הפתעה בתיבת הדואר: חשבונית בגובה קרוב ל-800 שקל, על שם האב, עבור שירותים נוספים ותוכן שהוזמן כביכול על ידו לצפייה.

תגובת yes "בעקבות פניית גלובס": "אנחנו מאוד מתנצלים. שוחחנו עם המשפחה, התנצלנו מאוד וכמובן שנזכה אותם בהקדם".