סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, אומר כי מנוע החיפוש בינג הוא הפרויקט שמעניין אותו יותר מכל במיקרוסופט. לדבריו, החברה שואפת להפוך את בינג למנוע חיפוש ש"לא רק יסייע להם למצוא דברים, אלא יסייע להם גם לעשות דברים", ולכן משקיעה ענקית התוכנה משאבים רבים כל-כך בפיתוחו.
באלמר אמר את הדברים בטקס סיום של פרויקט Imagine Cup, פרויקט חינוכי שמיקרוסופט נותנת לו חסות.
"מה שאנו צריכים הוא להפוך את המכונות הללו, מנועי החיפוש, לכאלו שיבינו את הצרכים של הגולשים, עד לרמה כזאת שנוכל לומר או להקליד למחשב: 'תכין אותי לנסיעה לטקס הסיום של פרויקט Imagine Cup', והוא יידע איזה מידע אני צריך".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.