טוויטר ממשיכה לחפש דרכים לעשות כסף מ-200 מיליון המשתמשים שלה, במקביל לרצון החברה לגייס מאות מיליוני דולרים נוספים לפי שווי של 7 מיליארד דולר.
שירות המיקרו-בלוגינג ישיק באוגוסט הקרוב שירות פרסומי חדש תחת השם Promoted Tweets To Followers, שיציג מודעות בתוך תזרים הציוצים של המשתמשים. טוויטר תאפשר למפרסמים להציב את הציוצים הממומנים שלהם ישירות מול עיני המשתמשים שעוקבים אחר מותגים מסוימים.
פלטפורמת הפרסום החדשה היא שדרוג של הציוצים הממומנים הקיימים, שנראים כמו ציוצים רגילים, שהושקו באפריל 2010. אך מודעות אלה מופיעות רק כשהמשתמשים מחפשים אחר מושגים מסוימים ולכן לא כולם נחשפים אליהן.
על-פי דיווח בבלוג הטכנולוגי All Things D, פלטפורמת הפרסום החדשה תאפשר למותגים לשלוח הודעות ישירות למשתמשים שממילא עוקבים אחריהם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.