חברת שעוני עדי, מקבוצת יבנה, שהינו מפעל השעונים הגדול בישראל, האריכה בשנה נוספת את הסכם הפרסום שלה עם מכבי ת"א כדורסל, עבור סכום כולל של 400 אלף שקל. גם בעונה הקודמת פרסמה החברה במשחקי הצהובים עבור סכום כספי דומה.
במסגרת ההסכם, תקבל שעוני עדי פרסום דיגיטאלי היקפי על-גבי הלדים שמסביב לפארקט בהיכל נוקיה, פרסום על-גבי השעונים האלקטרוניים הממוקמים במגרש, וכמו כן פעילויות קד"מ עם השחקנים ופעילויות שיווקיות שונות בהיכל ובאתר האינטרנט של מכבי ת"א. ההסכם תקף לכל ארבע המסגרות בהן ישתתפו הצהובים בעונה הקרובה: היורוליג, הליגה האדריאטית, הליגה הישראלית וגביע המדינה.
יצחק לנג, מנכ"ל חברת שעוני עדי, מציין שהחברה החליטה להמשיך לעונה נוספת כמפרסמת של מכבי ת"א, לאור העובדה שבשנת 2012 החברה מרחיבה את פעילותה בשוק השעונים בישראל ותשווק מותגים נוספים במקביל למותג שעוני עדי. היקף המכירות של שעוני עדי הוא כ-250 אלף שעונים בשנה.
מפרסמים אחרים שהאריכו לאחרונה בשנה נוספת את הסכם הפרסום שלהם עם מכבי הם, בין היתר, רשת עדן טבע מרקט, חברת עמינח וחברת חלמיש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.