הסחרור סביב ה"לייקים" בפייסבוק מגיע לאמצעי התשלום, בגימיק שיווקי מעניין: מסעדת "הלופט" בראשון-לציון הודיעה היום (ב') כי תחייב את הלקוחות ב"לייקים" במקום בכסף. "לכל מנה יהיה מחיר של 'לייקים' ולא מחיר בשקלים", מציעים במסעדה.
בפירוט שיטת החיוב החדשה מסבירים במסעדת הבשרים כי תפריט חדש של המסעדה יציג בפייסבוק מנות נבחרות שעליהן יוכלו הגולשים להגיב, לצבור "לייקים" ולשלם באמצעות ה"לייקים" שצברו.
אז איך זה יעבוד? בדף הפייסבוק של המסעדה יוצג התפריט, הגולשים צריכים להעלות פוסט שבו הם מספרים כמה הם אוהבים בשר, וה"לייקים" שיצברו הגולשים על הפוסט ישמשו אותם לתשלום עבור המנות בתפריט במסעדה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.