חברת פיז'ו ממשיכה ללטוש את עיניה לפלחי הכביש-שטח וה"קרוסאובר" שבהם אין לה כיום נוכחות.
התשובה העתידית שלה לפלח הזה היא ה-508RXH החדש - רכב קרוסאובר על בסיס ה-508 סטיישן, שיצא לשוק באביב הבא. פיז'ו טוענת כי עיצוב הרכב "מציב אותו מיידית בעולם של רכבי הכביש-שטח היוקרתיים", ועיצובו תומך בכך: הכלי הוגבה, הורחב ושודרג ויזואלית, עם רמזים ברורים מאד לעיצוב של אאודי Q7 בחלק האחורי.
להנעת הרכב אחראית מערכת ה-HYBRID4 של פיז'ו, שמשלבת מנוע 2 ליטר דיזל, מנוע חשמלי והנעה לכל הגלגלים.
המערכת מייצרת הספק כולל של 200 כ"ס ומומנט של 45 קג"מ ולטענת פיז'ו מסוגלת להשיג תצרוכת דלק משוקללת של כ-24 קילומטר לליטר ופליטה של 109 גרם CO2 לקילומטר. עם זאת עד להשקה הוא יצויד ככל הנראה גם במנועי בנזין ודיזל מקובלים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.