חברת מרחב , מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2011. מרחב הפועלת באמצעות המותגים המובילים "חמת", "חרסה" ו"ליפסקי", מייצרת ומשווקת מוצרי גמר בניה מעוצבים - בעיקר כלים סניטריים, ברזים ומוצרי אינסטלציה מפלסטיק.
מהדו"חות הכספיים של מרחב עולה, כי היא ממשיכה להציג שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים המקובלים גם במחצית הראשונה של 2011.
בשורה העליונה דיווחה החברה על גידול של כ-8% בהכנסות לכ-142 מיליון שקל בחצי הראשון של השנה. גידול של כ-10% נרשם ברווח הגולמי לכ-48 מיליון שקל בחצי הראשון (כ-33.7% מההכנסות).
הרווח התפעולי צמח בכ-12.3% לכ-25 מיליון שקל בחציון הראשון (כ-17.5% מההכנסות) ובשורה התחתונה דיווחה החברה על גידול של כ-5.3% ברווח הנקי לכ-17.5 מיליון שקל בחצי הראשון (כ-12.3% מההכנסות).
ברבעון השני מציגה החברה עלייה של כ-4.6% בהכנסות לכ-68 מיליון שקל, ועלייה של כ-5.8% ברווח התפעולי לכ-12.2 מיליון שקל (כ-17.8% מההכנסות). הרווח הנקי של החברה ברבעון הסתכם בכ-8.5 מיליון שקל (כ-12.4% מההכנסות).
אבנר נחום, מ"מ מנכ"ל מרחב וסמנכ"ל הכספים של הקבוצה, אמר היום: "האיכות הגבוהה והחדשנות המאפיינת את מוצרי הקבוצה מאפשרים לנו להמשיך ולבסס את מעמדה המוביל של קבוצת מרחב בשוק מוצרי גמר הבניה המעוצבים. כפי שעשינו בעבר, אנו ממשיכים לפעול להגדלת ההכנסות ולשיפור שיעורי הרווחיות. לאחרונה הודענו על כוונתנו להסב את מפעל חרסה לאנרגיה מבוססת גז טבעי, מהלך שיעמיד אותנו בשורה אחת עם היצרנים המובילים בעולם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.