למרות הספקנות בתחום התקשורת בנוגע לפעילות של חברת הסלולר החדשה FREE טלקום, מעלה היום (ד') החברה מודעה ראשונה עם הכיתוב: "שוק הסלולר בישראל - בקרוב החגיגה תיגמר", מודעה המהווה את יריית הפתיחה לפעילות השיווקית של החברה.
את המודעה יצר משרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט, שזכה בתקציב הפרסום של החברה.
על-פי הערכות בענף, אין בכוונתה של FREE להגיע לסדרי הגודל הכספיים אותם משקיעות בפרסום חברות הסלולר הגדולות סלקום, אורנג' ופלאפון.
כך, למשל, עמד תקציב הפרסום של סלקום על 24 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה. על-פיי הערכות, תקציב הפרסום של FREE לשנה שלמה לא יגיע אפילו לחצי מסכום זה.
לכן יש להניח כי FREE בוחרת לנסות ולייצר פרסום פרובוקטיבי ונושך, שייתן לה ביחסי ציבור את מה שאיננה יכולה להשיג בהשקעה כספית בפרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.