תקציב הפרסום של רשת מלונות קראון פלאזה ישראל עובר למשרד הפרסום AVRAHAM. התקציב טופל בשנים האחרונות במקאן-אריקסון.
רשת קראון פלאזה שייכת לקבוצת אפריקה ישראל וקבוצת משקיעים פרטיים. בישראל מונה הרשת 6 מלונות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף ההשקעה הפרסומית של רשת מלונות קראון פלאזה ב-2010 עמד על כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים.
משרד הפרסום AVRAHAM נשא בתחילת הדרך את השם נפתלי-אברהם על שם שני השותפים שהקימו אותו, יריב אברהם ושאול נפתלי. המשרד מיצב את עצמו כסוג של בוטיק קריאייטיב, אך ב-2009 נפרדו דרכיהם של השותפים, ואברהם רכש את מניותיו של נפתלי.
משרד הפרסום AVRAHAM צמח במהירות בשנתיים האחרונות, ובין לקוחותיו נמצאים נייצ'ר ואלי, רד בול, יגואר, הולנדיה ועולם הקולנוע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.