הטיפ היומי: מניית טכנולוגיה שיכולה לזנק ב-36%

JP מורגן מעלה המלצה למניית סיגייט, המייצרת כונני דיסק קשיח: "הסקטור עומד בפני גל של התרחבות משמעותית בשיעורי הרווח התפעולי והגולמי"

חברת הטכנולוגיה סיגייט מפתחת, מייצרת ומוכרת כונני דיסק קשיח. מוצרי החברה מצויים במגזר הארגוני בשרתים, מחשבים מרכזיים ותחנות עבודה; ובמגזר העסקי והפרטי - במחשבים נייחים וניידים. כמו כן מפתחת החברה כוננים למוצרי אלקטרוניקה שונים, כמו מקליטי וידאו ומערכות גיבוי.

אנו מעלים המלצתנו לסיגייט מ"תשואת חסר" ל"תשואת יתר", שכן אנו סבורים שנתוני הבסיס של מגזר הכוננים נוגע כעת בתחתית, ומגיע לנקודת היפוך חיובית. מבדיקותינו עולה שהרבעון השני היה טוב יותר מהצפוי בשל אגירה של יחידות מצד לקוחות החברה, ושיפור בביקוש בשוק המחשבים הסיני לקראת סוף הרבעון.

בשל אותה אגירה, הערכותינו לגבי כמות משלוחי היחידות במחצית השנייה של 2011 הינה נמוכה מעט יותר (משלוחים של מעט מתחת ל-360 מיליון יחידות לעומת הערכה קודמת של 362.5 מיליון יחידות); אך גם תוכניות הייצור לרבעון השלישי היו נמוכות יותר מאשר בשנה שעברה - מה שמעיד לדעתנו על פוטנציאל לתחתית.

תמיד סברנו שמה שחשוב בסקטור כונני הדיסק הקשיח, הוא התמחור ולא כמות היחידות. על כן, מה שמשמעותי הוא שאותה תחתית בכמות היחידות מצטרפת להערכתנו בדבר השיפור בתמחור שלהן. להערכתנו, הסקטור עומד בפני גל של התרחבות משמעותית בשיעורי הרווח התפעולי והגולמי, ואנו צופים שיפור של 2% ומעלה בהם ב-12-18 החודשים הקרובים.

בעוד מגזר הדיסקים הקשיחים הוא תנודתי, אנו סבורים שפרופיל הסיכון-סיכוי נוטה כעת לטובת הסיכוי. מחיר היעד החדש שלנו למניית סיגייט הוא 23 דולר - גבוה בכ-36% ממחירה הנוכחי.

*** נכתב על ידי מחלקת המחקר של JP מורגן